...ia sering mengganggu...

mimpi selalunya adalah mainan tidur..kalo tidur je mesti tak boleh nak elak dari mimpi.sebabnya org cakap bila kita tidur ni roh terpisah dari jasad..pastu org selalu pesan kalo nak bangunkan org jangan kejut dengan ganas sampai org yang tidor tu tersentap or terkejut..alasannya nanti roh tu tak sampai nak masuk dalam jasad balik bila si tidur tu tersentap..wallahualam..apa2 pun sebelum tidir,buatlah seperti yang nabi suruh..ambik wudhu,mengiring sebelah kanan dan mengadap kiblat,baca doa2 dsb..
sekarang baru aku perasan..kalo tido malam je mesti aku mimpi sesuatu yang sama..setiap malam pulak tuh..dari dulu aku perasan tapi tak terluah pulak..baru sekarang aku nak cerita..mimpi aku agak pelik sebab aku mimpi pasal "tandas asrama"...tak paham aku mimpi nih..aku mimpi tandas yang aku selalu gna mase kat sekolah menengah..jalan cerita die sama je setiap malam..aku akan masuk toilet,pastu cari toilet yang 'ok'..tapi akhirnya mesti aku tak masuk mana2 toilet pon..tapi aku musykil kenapa aku mimpi toilet???kenapa aku tak mimpi naik kapal terbang ker??macam dulu aku pernah mimpi naik satu ciptaaan ala2 ufo..aku ngan family naik mende tu sampai ke hotel kat mekah...ut..dasat sungguh..kan best mimpi cenggitu dari mimpi toilet yang busuk dan agak jijik tuh!!!!tensen jadiknya!!!!
apa2 pon aku tidaklah diselebungi misteri akibat mimpi tersebut..aku masih boleh pergi toilet kat nusaibah di waktu pagi mahupun tengah malam..
*********************************
final exam 2 minggu je lagi..kena buat pecutan akhir nih...final sem nak struggle everything!!all out!!!chaiyok chaiyok!!!!