..A tribute to marya and ungku fasya..

hope u two will always be happy ever after.

4 jun yg lalu bersamaan ari rabu aku pegi kenduri kawen kawan sekolah rendah..persahabatan yang agak panjang dan berkekalan walaupun pengantin pompuan tu asik berpindah randah ikut ayah die..agak terkilan sebab tak dpt nak menemani beliau waktu akad nikah walaupun telah direquest kedatangan aku secara peribadi pada waktu tersebut..takpe la sebab walaupun aku takde tapi doa aku sentiasa mengiringi perjalanan hidup beliau..

gamba dari jauh je..huhuhu

niat di hati aku pegi kenduri marya nak jumpe kawan2 lame..ala2 jejak kasih la..tapi sorang pun takde..cume ida je aku sempat bagitau dan die dengan chaiyok nya datang dari klang naik bas mlm selasa..sampai pagi rabu..hehehe..tapi takpe la..harap2 bile kenduri aku nanti dapat jumpe balik semua kwn2..tapi bile tu ek???

ayah die plak kaco..ish ish ish...

niat di ati jugak nak ambik gambo banyak2 buat koleksi peribadi.nanti bile ade majlis kenduri kat umah aku plak boley la tiru skit2 idea tu..tapi itu semua hanya dapat tatap ngan mata je la..tak sempat nak snap..maklum la datang kenduri pun tumpang jiran..pastu bawak kamera cikai je..mase aku nk amik gambo pengantin tuh ade la beberapa photographer yg terer la..tgk kamera aku sebelah mata je..huhuhu..takpe la.janji kamera ni aku tak curik dari sape2..aku pinjam dr abg..heheheh
**************
aku ingin mengucapkan dengan sepenuh ikhlas hati kepada kwn2 yg da kawen semoga berbahgia selamanya dunia akhirat..mudah2an pasangan di dunia kekal menjadi pasangan di syurga kelak...:)