..satu malam..

tengah tunggu jerman lwn poland kat tv3 nih..ingt mase zaman world cup dulu aku bertapa kat blk tv sampai kol 5am dgn harapan perancis boley menang.tapi memang hampeh penat aku bersengkang mata hingga akhirnya italy menang dgn cara kotor.ish ish...sabo je la..hadiah utk aku sebagai peminat zidane..huhuhu..

aritu pegi kenduri sedara mare aku..tibe2 aku disapa oleh seseorang yg dikenali sebagai Datuk I..beliau berbisik sesuatu di telinga aku hingga aku tidak mendengar butir perkataannya..lantas aku senyum je kat beliau sambil mempromote gigi aku yang agak jongang sebab suke gigit plastik..tibe die repeat balik soklan yang berbunyi,"awak sekarang praktis kat mane?"..kuikuikui..tercengang aku dgn soalannya tetapi menjawab dgn penuh senyuman dan cool,"saya tak abes blaja lagi.insyaAllah ujung taun ni!"...awat,datuk nak mai minang saya ka??aku bertanya dalam hati..hehehehe..merepek lak tengok org kawen aku pun jadi gilo talak...eh eh eh....???

dah la.da start bola..tadaa......