...aku ada kawan...

aku ada kawan sejak sekolah rendah lagi..dulu dia dok kat taman ni jugak tapi die pindah gi klang sebab mak die bertukar gi sana..mase darjah 3 sampai 6 kitorang jadi kamcing la..pegi mane2 sekali..kelas sekali..macam belangkas dibelah seratus tuh..eh,ye ker?kawan aku nih ala2 ganaz skit..aku plak ayu2 cenggitu..selalu kalo aku jalan ngan die mesti org akan ckp beliau adalah 'pakwe' aku...ooopsss!!!!
pastu mase naik form 1 aku masuk SERATA die dpt RPS..tapi masih dalam area ipoh..kebetulan junior die adelah adik kepada junior yang aku minat..camtuh..so kitorang rajin la mengirim barang dan berutus surat time tuh..tak lost kontek lagi la..alhamdulillah..
lepas spm,aku dpt uia..beliau menyambung pengajian ke form 6..time ni la kawan aku pindah p kelang..ape2 pun kitorang still kontek sampai skang..
ape yang aku suke kawan dgn beliau nih sebab die seorang yang jujur..ape yang die tak suke die akan cakap terus terang..takde sembunyi2..walaupun ape yg dikeluarkan tu agak menyakitkan hati..tapi aku terima je...uhuhuhu...
sekian.....cerita pada pukul 9.50 pm-tuesday