tak bisa memilihmu

dah lame aku terfikir ape yg nak ditulis dlm blog ni.dah lame aku berazam sejak awal sem ari tu lagi yg aku nak tulis sesuatu psl sem yg lepas ni.even org ckp "lets bygone be bygone" tapi aku nak tulis gak peduli ape sebab ni blog aku..lgpun aku berpegang pada prinsip 'sejarah mungkin berulang'.jadi aku kena la sediakan payung sebelum hujan.

camne ek aku nak start..mmmm...ish malu plak...rase mcm tulis cinta kat ehem ehem plak..sejak awal sem lagi aku berazam nak ubah cara aku study.sebab excited dah naik 4th year.dah nak abes blaja pun.tapi sampai ke sudah aku tak ubah cara study..lagipun umi selalu pesan time nak exam buat takat yang mampu je..jgn paksa diri nanti stress plak..itulah umi yg sempoi.abah pun same je tak kisah aku mcm mane sebab aku anak yg comel dlm kuarga..kalo aku stress muke aku akan berubah menjadi incredible hak ataupun menjadi x-men..

sem lepas jugak la first time aku alami gangguan kesihatan yg amat dasat sepanjang aku idup..sampai disyaki dijangkiti virus meningitis!!huahuahua..hampeh..nasib baik di sisi ade 2 org kawan yg memahami..thanks a lot to 'minah' n 'zura'!!!!tak sangka aku boleh menitis air mate dgn laju dlm kete sewa milik tut dan diisi minyak rm20 oleh abg aku..untungnya pemilik kete tersebut sbb dpt minyak free2 je..

sem lepas jugak aku bengang ngan seorang madam yg ajar tut tut...mane la aku tak bengang sebab indirectly aku dinafikan hak utk mengundi!!aku nak jugak p tempat mengundi nak ngorat abg2 SPR..eh silap plak..aku nk p tolong nenek2 tua mengundi..pastu nak tengok kehadiran antu2 yg diundang!!huhuhu...tapi mak aku ckp takpe..study tu kan priority..kalo tak abes ngaji camne aku nak betanding pilihanraya akan dtg..

dah malas nak tulis lebey pnjg..ati tengah dilanda kerisauan sebab tah pape..bg yg bace blog ni bacalah al-fatihah utk disedekahkan kepada Prof Akram AIKOL yg ajar criminal kerana beliau telah kembali ke Rahmatullah pada 11hb April..mudah2an rohnya dicucuri rahmat dah kasih Ilahi..