lalala..3 sekali kot...

petang ni aku pegi umah tok..walaupun hujan tapi tetap pegi sebab dah jadi mcm rutin..umi pun sampai jeles..tu la akibatnya bile aku kecik dulu selalu ditinggalkan parents bile diorang nak pegi mane2..last2 dah besa ni selalu giler berkunjung gi umah tok..tok plak macam tau2 je aku sampai mesti die tanya dah makan nasi??jwpn aku mesti la da makan..baru je mkn.kalo aku dok umah ni mesti makan nasi lambat..petang2 baru lunch..sebab jd pembantu rumah kot..makan pun tak ingat..hehehe
kat umah tok tadi tengok cite bella...minah dlm citer tu yg bernama farah pakai anting2 beso warna pink lagi..design die triangle..nmpk mcm buat dri plastik..pastu berlaku perbualan singkat antara aku ngan tok

tok:ct tak teringin ke pakai subang camtu
aku:????????(terpinga-pinga)tapi dengan cool je aku jawab
ct tebuk lubang telinga pun tok
tok:pegi la tebuk kat kedai.cepat ja lani..dah tebuk je dah boleh pakai subang
aku:mmmmmm..tak minat la tok

hehehe....tergelak aku tok mencadangkan idea yg sangat maju tu..tak penah aku terbayang nak pakai anting2..pastu kitorang tgk iklan mawi plak yg dok promote tabung dapur utk darfur.pastu tok pun sbgai pengkritik tetap setiap rncgn di tv bersuara..

tok:awi tu(panggilan manja tok kepada mawi) bile nak kawen??dulu dah putus tunang pastu dah ade awek baru..bile la nak kawen??
aku:?????(gelak giler dalam perut sebab tak sangka tok pun tau psl mawi pdhl beliau seorang yg buta huruf)...

dah nak dekat maghrib tu aku balik la umah..aku pulang ke sarang..pastu umi ckp awek adik aku yg kat kelate tu kim salam..die tepon mak aku sebelum aku kuar p umah tok td..tibe2...

umi pun berkate:t,(panggilan manja umi utk aku) umi dah ade 3 org calon menantu..
aku:so what???(aku tau umi mesti nak tanya bile aku nak kenalkan calon menantu ke-4 utk umi..sume calon menantu umi tu pompuan..ie nak la plak calon menantu laki)

lantas aku bgtau kat adik aku, aku nak sambung blajar sampai maleh nak baca buku dah..nti mesti mak aku tak bising sbb aku blajar lagi(bwh umo)...hehehe..