manusia kucing!!!

dalam setiap sem,time yang paling aku tak suke adalah bile menjelma final exam..bukan sebab kena rajin baca buku atau kurangkan menonton tv, bersenda gurau dgn kwn2 dan jugak kurangkan makan..aku ni walaupun ada final exam je lagi banyak aku melepak2 dan makan dengan dasat..benda tk suke adalah sebab kawan2 aku kebanyakan nya akan bertukar wajah.bukan la bermaksud diorang akan memakai topeng tapi kwn2 aku akan jadi agk emosi bile nk exam..aku tak tau ape sebabnya..diorang totally akan menjadi pendiam dan kurang bercakap serta melahirkan wajah yang sangat serius tahap cuka masam dalam kebun getah..dengan aku pun nak tak nak je ckp..yg paling aku hot diorang akan ckp aku ni suke psycho.bile mase la aku jadi psychologist yag tak bertauliah ni..huhuhu/..esok aku nak balik umah setelah memendam perasaan dan dendam sebab tak dapat blk mase elction dulu..mak aku bg msg "kalo rse asyik dok teringat kat umi n abah sampai tak dapat jwb exam balik la'...mak aku memang sempoi!!!esok aku memang mekad giler nak balik walau ape jua rintangan melanda..tapi kalo dah takdir Allah tak izinkan aku balik nak wat camne..'wamakaru wamakarallah wallahukharulmakirin".kepada kwn2 sume all d best in ur final exam!!sesorang penah gitau aku kite faham ape yang belajar dalam sem tu bile dah habis final..dan aku mengakui kata2 beliau sebab lepas final baru rase menyesal giler..tapi sem akan datang buat benda same je..itulah terciptanya manusia kucing...