merah vs hijau vs biru vs angkasa


semalam mase kelas PIl kitorang dikejutkan dengan satu berita yang tak terjangka dek akal..lecturer tersebut yang namanya dirahsiakan xxxxxx akan meninggalkan khidmatnya di xxx untuk bertanding dalam pilihanraya...terkejut giler tahap gaban sebab memang tib2 benda ni terjadi..dahla kitorang tak wat lagi first test..lecture pun masih di belakang..huhuhu..sadisnya idup aku naik 4th year..dah la sebelum beliau announce berita tu,aku dok berangan angan camne la kalo ade lecturer lain yang take over kelas tu...lecturer yang aku memang tak ngam sejak 2nd year lagi..tutp tup tup..beliau announce berita dia nak resign..arrrrrghhhh..memang tensen giler sebab takut lecturer yang aku tak ngam tu teke over..naya giler aku!!!!!camne la aku nak terima hakikat tu..ape2 pun aku takkan doakan lecturer aku menang dalam election tu..tapi aku akan doakan yang terbaik untuk beliau dalam hidupnya..lecturer aku ni memang best sebab mase ngaja senyuman die sentiasa di bibir..masa marah pun dia senyum..ciri2 org beriman kot...insyaAllah..