dalam hidup ini...

skang tengah berada kat lab itd..ngantok2 sebab banyak sangat tido...tadi pegi library cari kes utk assignment evidence..tibe sir soh wat pastu submit next week ari rabu..20 markah lak tu..wat je la...semalam plak dapat result usul fiqh..fail la plak..takpe la..bukan nye aku tak penah fail pun b4 dis..ni dah keberapa kali dah...huhuhu
kite idup ni memang mcm roda..tak dapat dinafikan benda tu..kadang2 kite rase kite hebat..kadang2 kite jugak rase kite lemah sangat..sume tu normal sebagai manusia..sebab tu kite diciptakan sebagai manusia..tak macam malaikat yg diciptakan hanya untuk menyembah Allah..graf iman die pun same je..tak berubah...macam manusia asyik2 berubah..kadang2 baik..kadang2..mmmmm....
sem ni rase macam maleh sangat..apehal pun tak tau..rase macam nak lepak je kat umah..padahal baru balik dari umah..tak puas lagi la...nak wat macam2..dah la balik umah aritu janji dengan anak jiran yang bernama hanif dan kakaknya yang bernama nurul nak bawak gi taman..tak tertunai plak janji tu..seseorang penah nasihat aku jangan berani berjanji dengan budak..sebabnya die akan ingat sampai bile2 kalo kitetak tunaikan janji tu..mmmm..aku rase memang ye..sebab mase aku nak blk ari tu,jumpe diorang dan diorang wat muke tak puas ati je kat aku..huhuhu..insyaallah balik yang akan datang aku bawak diorang...
weekend ni kalo jadi nak pegi umah seseorang menghadiri pertunangan kerabatnya...nak kena beli kasut baru nih sebab kasut nih dah uzur n cam tak best..macam banyak duit je padahal sekupang pun takda...mana la nak cekau duit ni??????