special dedication to imna n jimmy

semalam kitorang pegi kenduri kawen rumate mase kat serata..syajarul imna..budak yang baik dan akan sentiasa senangkan hati org lain walaupun die rase tak senang...ada kuasa memujuk yang sangat mantap...dulu dia prefect mase kat sekolah...agak pintar dalam kelas dan sentiasa bersaing untuk dapatkan yang terbaik...skarang da kawen pun ngan org kelate...dengar cite anak yatim piatu..mmmm...senang la nak balik beraye nanti....imna pun da keje jadi tuto kat ukm...
bagi aku personally,tema perkahwinan tu agak suram skit la sebab warna kelabu...kalo imna pakai warna hijau pucuk pisang ke cantik skit..takpun ungu..mcm gempak skit..tapi takpe la die bahagia camtu..tapi papepun,imna memang cantik n sepadan ngan laki die bagai pinang dibelah seratus....
mase pegi kenduri tu,kitorang beramai2 pegi..lagi sorang kawan aku ni pun da kawen tapi tak wat kenduri lagi..dah pregnant....
aku harap sangat kawan2 yang da kawen akan bahagia sampai akhir hayat..bak kata org biar ajal yang memisahkan diorang..aku tak nak tengok kwn2 yang menderita....sebab bagi aku perkahwinan ni benda yang suci dan orang yang nak kawen ni pun mesti dengan hati yang suci...baru aman sentiasa...ape2 pun wish all d best to imna sebab dah jadi isteri orang....