catwoman???=superwoman???

aku selalu terfikir..betol ke dalam dunia ni wujud superwoman??seorang pompuan yg bergelar ibu,isteri,pekerja,majikan,menantu,ipar or ape2 je status dalam mase yang same..but my sole concern berkaitan ibu dan isteri..aku personally tak pernah jumpe seorang wanita yang dapat uruskan suami dan anak2 dalam mase die pun bekerja..
sebagai contoh,aku tengok trend ibu2 yang bekerja nowadays mesti amek babysitter or maid to take care pasal housekeeping..maid la yg masak,basuh baju,seterika baju,...sume la dia buat..ibu ni hanya bangun tido,yang baik skit cium anak2 dulu b4 g keja,then abes keja balik umah tido..aku tak nampak kat mana semangat superwoman tu...
ade jugak contoh ibu yang tak bagi anak2 pompuan die wat keje umah..alasannya,anak kena belajar..nanti dh keje anak busy..so biar org lain yg buat..tambah2 yang jadi doktor,asik on call je..aku heran la..mana la semangat superwoman tu..bagi aku pompuan ni tau buat satu benda je..diorang tak leh wat byk2...am i right???correct me if im wrong...but please support it with conclusive and tough evidence..