...Cc 044...

salam semua!!hari ini merupakan hari yang sungguh menggembirakan aku sebab aku mendapat sepupu lelaki baru!!aku tak sangka aku berkesempatan untuk berada kat hospital,menunggu dengan sepupu yang lain,tok dan mak sedare.makteh aku yang bersalin anak ke9.seronok kan dapat anak ramai ni??lagi excited bile dapat tengok baby yang baru lahir.serius comel sangat!masyaAllah..kulit die gebu.putih kemerah2an.bibir pun merah.memang comel habes la budak ni.tembam pon tembam.masyuk je dok usap2 pipi die.memang best la.
lame jugak makteh kena dok dalam labour room tuh.sepatutnya dijangka lahir minggu lepas.tapi baby tuh sedap sangat dok dalam perut mak die.bila nak keluar tadi,punya la susah.sebab kepala die dah besar.berat pon 3.6kg.tapi alhamdulillah makteh dapat bersalin normal.syukur sangat.saat berada kat ruang menunggu tu memang nervous yang teramat.nurse ngan doktor kelam kabut keluar masuk.tapi alhamdulillah semua berjalan dengan selamat.

--->selamat datang si kecil *asyraf* ke dalam keluarga wasin!semoga dirimu menjadi anak yang soleh kebanggaan ibu ayah.

(seronok la dapat pegang baby yang fresh lagi.mmg tak dapat digambar dengan kata2.macam tu la agaknya ape yang mak kite rase mase lahirkan kite)