...b O s A n...

antara perkara yang menakutkan aku ialah menghadapi saat2 keBOSANan!!serius,aku paling tak suka bila menghidap sidrom bosan.rase macam tak bermakna je hidup aku nih tak boleh buat ape2..bosan ni macam aku takde keje nak buat..ala2 kesepian la nih..dah la kat umah aku sorang2..semua orang keluar bekerja.aku je malas nak keja..huhuuhu

petang2 plak takde kawan nak ajak bermain mahupun bergosip.nasib baik la ade budak2 kecik dok main badminton.boleh la aku tolong jadi tukang sorak sambil bergelak ketawa tgk telatah diorang..lawan2 cakap ngan diorang pon best..kalo diorang panggil aku budak gemuk,aku balas la balik 'ang budak kecik'..(^-^)

hidup aku ni asyik dilanda kebosanan je.kalo ade orang tanya aku apekah saat yang paling bermakna dalam hidup aku,aku pon tak tau nak jawab ape.sebab aku ni asek2 bosan je..aku sedang mencari apakah terapi untuk merawat kebosanan ini.macam umi,kalo beliau bosan , kolam ikan tu la tmpt menghilangkan kebosanan.sambil bagi makan ikan,sambil menonton ikan melompat2..

abah pulak,terapi kebosanan beliau.....mmmmm...jap nak pikir..aku pon tak tau bile agaknya abah bosan..macam okey je tengok abah..tak pandai membosankan diri macam aku kot..steady je even beliau dah pencen..pagi2 kuar joging..tgh ari sikit kuar jumpe kawan2..ptg2 sikit kalo takde ape2 hal dok umah tido.tak pon kuar joging lagi..takpe la..abah kan dah berumur,perlu rehat yang secukupnya..

--->wahai adinda2 ku: segeralah pulang ke teratak bonda dan ayahanda..kakanda rase begitu bosan meniti hari2 sendirian..