...aktiviti si kecil dan si comel...

petang ni adrenalin aku memberi satu isyarat untuk merajinkan diri membersihkan kotoran pada diri aku..eh silap kotoran dan lumut yang bersarang dalam kolam ikan umi..dolu2 mase ikhwan ade dialah org yang paling rajin untuk membersihkan kolam tu sebelum sempat lumut tumbuh..tapi bila dia dah takda kat umah aku biar je kolam itu hijau seperti lambang bendera parti mmmmm..(no offence)

aku dibantu oleh si kecil yang pernah aku tatang dia masa kecil.dah besar pun budak tu umo 5 tahun..hensem lagi..malas nak citer banyak layan je la gambar yang sempat aku snap..(malu kat jiran2 tengok aksi aku mengambil gambar.ape kejadah la minah ni ambik gambar kolam sendiri):)

-ikan sedang berlumba mencari air-

-ini ikan cuci cermin ataupun lebih femes sebagai ikan bandaraya.tengoklah perut dia yang buncit mengangkut sampah!

-nilah si kecil tukang masukkan air,Abg Is namenya-

-ikan keli dan pencacai angkut najis-

-penyeri ati umi-

-Abg Is mcm rock!-
--gilo macam haku-
**************
pesanan kepada sape2 nak makan ikan keli yang fresh dari kolam saya jemputla ke rumah.tapi tangkap sendiri dan siang sendiri la ye!!!:)