...wajah kesayangan diri...

setelah berpenat lelah hampir 2 jAm di depan komputer,inilah hasil terbaru blog aku ini...tengah takde keje yang perlu dibereskan,aku habiskan masa dengan menelaah benda2 baru..best jugak layan blog nih..macam2 benda baru boleh blaja...by the way,ape signifikannya title blog aku yang dah bertukar dari 'ikan di laut asam di darat dalam periuk bikin muafakat' kepada 'seindah rama-rama berterbangan'....kenapa ye???kenapa aku suka rama2???

rama2 sangat indah..macam2 warna rama2 kan yang ade atas muka bumi ni..salah satu ciptaan Allah yang unik untuk hamba2Nya...kenapa aku suka rama2 menghiasi blog aku??entah la...yang aku tau rama2 ini melalui beberapa proses untuk bertukar menjadi seekor rama2...tapi ia sangat mudah untuk mati..begitu juga aku,perlu melalui beberapa proses sebelum menjadi cantik..eh,bukan cantik!!...proses menjadi manusia yang matang..tapi bile saat ajal datang,ia berlaku dengan pantas sekali....mudah2an aku sempat menjadi cantik!!!

ikan dan asam telah lame bersemadi di dalam periuk,biarkan pula rama2 berterbangan menceriakan perjalan hidup ini!!!....