...beliau dimamah usia...

hari ni abah demam..aku tak penah tengok abah demam dengan dasat sampai tak larat nak bangun .sangat terkesan dalam hati bila tengok abah asyik baring..solat jumaat pun abah tak pegi..tadi abah solat asar dengan keadaan duduk..nampak sangat abah menderita..aku dengan penuh keinsafan masakkan abah sup daging campur sayur2 pelbagai supaya abah berselera nak makan..tapi,abah tak jamah lagipun seketul nasi..bukak puasa abah makan tamar sebijik ngan air susu..pastu terus baring dan lena..aku perhati abah baring...aku tengok tangan abah dah berkedut..oh,sayu teramat hati!!!!Ya Allah,panjangkan umur abah..rahmatilah Beliau dunia akhirat..Jangan Kau susahkan Beliau dan sekalipun Kau takdirkan kesusahan untuknya,izinkanlah aku untuk menanggung sagala kesusahan Beliau kerana aku ingin menjadi orang yang diredaiMu....Amin.....