..sinar pasti datang..

hohohoho...tora datang lagi....sekian lame aku menyepi kan diri dari dunia yang penuh dgn dugaan ini...sampai bersarang2 "umah" aku ni...siap ade telor burung merpati lagi...eh,sarang labah2 pun ade...ish ish....adekah aku ini seorang spiderwoman???jeng jeng jeng.....
aku kire2 dalam 8 minggu ade kat uia..sekarang aku kat rumahku syurgaku cuti mid sem...baru perasan,sepanjang blk uia ni tak ngedate lagi blog...mmmm....rase macam tanak update dah...
life just begin....susahnya dah masuk final sem...kena buat banyak keputusan yang melibatkan masa depan...macam2..mudah2an jalan aku terang lagi bersuluh!!!!


oh ini bukan mata haina yang berwarna coklat tuh....tapi mata kepada maria yang emaknya bernama mas ayu..ibunya dirasuk oleh waris dan dibenci oleh kakaknya bernama mas suri...mereka berlakon dlm citer kekasihku seru......