...permintaan hati,khabarkan...

owh,sedeynya nak balik uia dah esok..dah lame dok umah hampir 3 bulan...mcm2 dah aku rase sepanjang dok umah ni..rase sakit ati,sayang,perasan,menyampah,takde mood,malas,rajin telajak,dan sebagainya...tapi aku kena tabah balik belajar dan kuatkan semangat nk naikkan cgpa yang ala2 tak cukup perasa kick nye...mmmm....sem baru sentiasa ade azam baru..tapi bile dah start tuh,macam tak menjadi pulak azam tuh..janji aku masih bernyawa dan diberi peluang untuk sentiasa berazam pun dah cukup..

ini ialah jadual aku utk sem depan..saje poyo letak kat sini supaya org tau aku dah final sem..hahahah..so tugas ngkorang dan korang,doakan yg baik2 aja utk aku...ade rezeki insyaAllah aku register lagi utk jadual baru the next step..



































































Matric No
:
-------

Program
:
LLB








Name
:
---- -------- --------- -- ------

Level
:
4









Course
Sec
Sta
Title













LAW 4111
4
R
EVIDENCE II




































LAW 4211
1
R
CIVIL PROCEDURE II















































LAW 4311
4
R
CRIMINAL PROCEDURE II




































LAW 4511
3
R
PROFESSIONAL PRACTICE II














LAW 4611
1
R
PUBLIC INTERNATIONAL LAW II




































SHA 4431A
2
R
USUL AL FIQH IV (ARABIC)




































Total
18