...hari yang selamat utk abah...

aku tak tau la plak the exact date sempena hari bapa..tapi yang aku tau hari2 adalah hari bapa dan hari2 la kite kena sayang dan hormati beliau..kat sini aku nk kenalkan abah kot2 la ade sape2 nak mai minang aku boleh la dia prepare siap2...hehehe..abah bernama Ismail.name penuh tak boleh letak kot2 abah google nanti naya aku..hehehe(mcm entry ni berunsur kutukan je)..
abah dah bersara sebagai Pembantu Kesihatan Awam..dah hampir 3 tahun la..sekarang abah berumur 58 tahun kerana beliau dilahirkan pada 21 September 1958..beliau dengan umi berbeza umur 8 tahun..tiber...
abah seorang yang cool..sebab tu mad set name abah dlm henset die "daddy cool"..abah tak cepat melatah..kalo aku sakit ke,beliau wat donno je..sebab beliau tau,tak serius!heheh..mase aku form 1,abah nak sangat aku belajar kat SERATA..tapi time tu surat tak dpt lagi dan dari sumber2 yg boleh dipercayai aku masuk panggilan ke-2..abah nak jugak aku masuk panggilan pertama..aku tuang klas form 1 selama 2 hari sebab nak tunggu surat punya pasal dan akhirnya aku dapat first intake jugak...
abah jugak anak sulong dalam family..wan(datuk aku)berketurunan mamak pure dari india..tok(nenek) plak ah moi chantek..ehehe..abah banyak mewarisi sikap wan yg sempoi dan bak kate umi,berhati kering..ala2 tak layan la jiwang2 n perasaan org lain..tapi itu lah kelebihan abah...
======>SELAMAT HARI ABAH..MUDAH2AN PANJANG UMUR DAN SENTIASA DIRAHMATI ALLAH SELAMANYA<======