..terbang di awan bersama cenderawasih..

keputusan exam untuk sem lepas dah diketahui oleh aku.dah agak dapat macam tu sebab setakat tu je usaha aku..takpe la tapi agak sedih sebab abah nampak macam kecewa.umi plak biasa je..tibe2 terfikir antara cadangan kerja oleh parents aku dan juga impian aku sendiri.ape aku nak jadi bile dah grade nanti.tu pun kalo aku diterima bekerja la..let's check it out:

1)melibatkan diri dengan mahkamah sebagai peguam atau majistret atau pendakwaraya

2)menerima cadangan seorang madam yang best utk join navy sebagai officer yang mengetahui selok belok international law

3)merealisasikan impian umi utk menjadi guru atau ustazah..ngenge...

4)aku ade jugak cita2 nak jadi syariah advisor kat bank

5)ataupun nak jadi duta pengaman di negara2 bergolak.aha..

6)paling tidak nak mencapai cita2 sejak dari perut mak aku lagi(happily married woman)hehehe..


TAPI SEMUA TU TAKKAN MENJADI KENYATAAN KALAU AKU TENGAH BEKERJA DI SUATU TEMPAT YANG JAUH MENJAWAB SEGALA PERTANYAAN DARI UTUSAN DIRAJA MAHA AGUNG:
dan sudah semestinya korang kena doakan aku supaya berjaya!!!
********************
iklan 1:barangkali sesuatu yang kita benci,itulah yang terbaik untuk kita..
iklan 2:percaya dengan qadha dan qadar menjadikan kita seorang hamba yang redha dengan ketentuan-Nya.