saya memohon kos dalam kausa!!!!

seriusly..minggu yang sangat mencabar!!!suppose hearing aku selasa ari tu..tibe2 madam naik berang die soh sume orang wat hearing ari jumaat..aku dah la dah beli tiket malam khamis..tepaksa burn dengan rasa yangg sangat marah dan sedey..first time aku ***g** tepon umah..sayu giler la...abah plak berjuang habis2an soh aku balik gak lepas hearing..tak tau la cmne..lgpun aku nak balik bukan nak p mengundi pun..aku juz nk release tensen je sebab dah lame dok sini wat keje2 yang tak best dan sangat menguji kesabaran...time2 wat dengan grupmate la banyak mengajar erti kerjasama dan tahu menjaga hati kawan2..semua org dalam stress waktu2 mcm ni..kena pandai la kawal diri n emosi..tapi seriusly aku dah takde mood nak balik umah..sedang memikirkan aturcara wekend ni sambil menunggu keputusan pilihanraya...harap2 la dapat cuti isnin ni..hehehe...

(aku penah berkata pada sahabatku, "bestkan kalo kite tengah sedey2 dan dalam kesusahan muncul seseorang yang dapat kite luahkan segala perasaan..mungkin dia adalah 'soulmate' yang kite tunggu)SyyyyyHHHH.....hhhh