fuh.....fuyoo....


alhamdulillah..selamat aku sampai umah arini..naik bas malam tadi ngan mad..paling extreme aku buat mlm tadi adalah balik umah jln kaki..mad takmo talipon abah suruh amik kat bus stop.saba je la...so,for the first time aku jln ditengah mlm pukul 3 pagi balik umah..memang adventure tahap gaban ar..banyak anjing..sib baik ade hero kat sebelah..kalo tak memang aku takut la...hehehe..pompuan la katakan...

dah lame dok uia..blog ni pun tak sempat nak update utk diri sendiri..mmm..test1 dah 2 paper settle..tak tau la result cmne..balik cuti nanti plak ade lagi 3 paper..huhuhu...pastu kite ramai2 berpose..seronoknya..dah lame tak rase ketenangan yg ada hanya dlm bulan Ramadhan je...tak tergambar dalam hati..sedih pun ade sebab nanti first day puasa,sahur sorang2..(tu pun kalo bangun la)..tak sempat nak sahur ngan parents..

mase convest ari tu,aku sempat shoping kain ngan tudung..for my beloved umi..tapi nape lak aku tak ingat nak beli kat abah???ish ish..baru perasan...takpe la..convest taun depan boleh beli plak..seronok bile kite dapat bahagiakan org lain especially our family..ape yg kite buat,family first..tapi kadang2 tak dapat dinafikan la,jiwa remaja yg suke melawan menyebabkan aku mengetepikan family..cam ape je ayat..lantak la..

ape2 pun,selalulah hormati ibu ayah..kadang2 ape yang diorang buat,kite rase sangat tak suke..tapi bile fikir balik,itulah yang terbaik utk kite..kite masih mude dan still tak dapat menilai mane kaca dan berlian...mak ayah la sebaik2 permata...permata yg tak ternilai harganya dan hanya adu satu dalam dunia ni..once permata tu hilang or retak,tak mungkin datang permata yang kedua sebaik yang pertama....