...marya kuasa 2..





salam,to all readers..today,i ve attended wedding ceremony of my friend together wit umi and my 2 brothers..actually she was a 'classmate' of my eldest bro mase primary school..(sory abg)..maybe jugak pernah jadi cinta monyet abang dolu2..tapi nak wat camne kan..jodoh tak panjang..she got another one better than my bro...hikhikhik...tema perkahwinan warna ungu..cantik gak mcm tema wardina mase kawen dulu..maybe she has been inspired from that wedding..maybe la..well,selamat pengantin baru to them..semoga panjang berkekalan sampai akhir hayat...

adik die plak sebaya aku..da keje pun jadi nurse kat PPUM..status die:tunangan org...skang ni die baru beli the latest model keluaran Perodua:ViVa.."True love.Can u find it with a car??Well Perodua thinks so,and it believes it has the perfect little vehicle to capture ur heart.."-quoted from Perodua website..

umi pun mula membanding2 kan diriku yg 'kerdil' ini dengan beliau..katenya, "cube tengok,die da keje pun..dapat beli kete plak tu..hang ngaji pun tak abes lagi..lambat lagi la dapat beli kete"..dengar je luahan perasaan umi,membuatkan aku berfikir..adakah dengan membeli kete je dapat membuatkan umi berbangga dengan aku??mmm,Allah knows better..

mungkin tahun depan kawan aku plak naik pelamin..insyaAllah aku akan sentiasa doakan die..dipermudahkan hidup dunia akhirat..dan aku??aku akan teruskan usaha untuk menjadi diri aku dan memburu semua impian yang aku cita2 kan selama ini..aku nak keje untuk diri aku and for everybody around me..insyaAllah the time will come..juz wait and see..