...selamat hari lahir abah...


Secara jujurnya,kami adik beradik tak pernah raikan ulangtahun kelahiran abah.Tak pernah ada kek untuk ditiup lilin,dipotong dan disuapkan ke mulut.Tapi tak bermakna kami lupakan abah yang banyak berjasa pada kami.Doa untuk kesejahteraan dan kebahagiaan abah tak pernah lekang dalam doa kami.Wajib seorang anak doakan ibu bapanya yang masih hidup bahkan yang dah meninggal.
Abah tak pernah ajar anak2 beliau untuk terlalu mraikan hari lahir.Tak perlu beli kek dan buat semua prsiapan bagai.Kami tak prnah mrasa sambutan ulangtahun hari lahir sjak kcil.Tapi bila dah bsar sikit,umi dan abah mnjadi sdikit 'lenient'.Kek dah mula dibeli untuk sambut.Boleh la jugak merasa.Walaupun tak buat majlis bsar2an tapi kami tahu abah pasti sntiasa doakan yang trbaik untuk anak2.
Kebetulan masa raya ke 2,hari lahir abah yang ke 59.Dan kebtulan jugak kakak ipar menjadi trsangat concern untuk bli kek sambut bsday abah.Dan abah jugak menjadi sangat sporting untuk terima ape je.
Kawan2 pmbaca,mari doakan kesejahteraan abah saya.Doakan bliau panjang umo dan sntiasa dirahmati Allah spnjang hidup.Semoga rezeki abah dilimpahkan dan dipermudahkan.Kbahagiaan brkekalan hingga syurga.Amin.....