...PENGUMUMAN...

Pengumuman ini ditujukan kepada sesiapa yang mengenali gadis di bawah ini.Eh..Tak tak..saya tak perlukan anda untuk mencarinya kerana dia hilang atau melarikan diri.Tidak sama sekali!!!Tapi tolong cam baik2 gadis ini mungkin anda mengenalinya atau pernah mengenalinya tapi terputus hubungan.Sila lakukan proses pengecaman sekarang jugak!


Okey..dah cam??..jadi pasti kalian tahu siapakah dia.Jadi,saya seperti yang telah diamanahkan oleh beliau kepada saya,silalah semak pula gambar di bawah..


jadi,dah paham apakah pengumuman itu??ya,sila hadir ke majlis pernikahan beliau dengan pasangannya.butir2 majlis ada di bawah. (sila klik pada gambar untuk lebih terang lagi bersuluh)



ini aturcara majlisnya.tolong datang pada masa yang ditetapkan sebab nanti takut makanan habis dan tak sempat nak bersalam2an dengan pengantin (ambil berkat)



oleh itu,kawan2..andai tiada keuzuran marilah kita sama2 memeriahkan majlis tersebut.Mudah2an nanti kita kawen plak ramai yang datang.marilah juga kita sama2 berdoa untuk keberkatan dan kebahagiaan perkahwinan yang bakal dibina oleh beliau bersama pasangan.InsyaAllah...

"Kadang-kadang anugerah dan takdir yang terindah datang dalam keadaan yang buruk"