...res ipsa liqiutor 2...

gambar2 menunjukkan situasi yang berlaku di masjid setelah akad nikah berjalan dengan lancar.alhamdulillah satu lafaz sahaja abang sudah pon bernikah.che pon dah pesan nak kawen sekali je lafaz.malu kat orang ja cucu dia tergagap2 nak akad.dah beria2 nak kawen,mesti lancar sumenya..hehehe..once again,sila abaikan gamba2 org yang tak penting pon.tumpukan perhatian dan minda anda pada sang pengantin baru..(^-^)

-sudah lancar segalanya.alhamdulillah..(see see kerongsang biru kat songkok tuh,aku yg pakaikan.gedabak besau!!)

-bacaan taklid.bukan tahlil la.."bahawanya saya sekiranya meninggalkan isteri selama 3 bulan bla bla bla bla,maka jatuhlah talak 1"...

-bacaan doa selamat."kau milikku ku milikmu"..erkkk...

-eh eh,mane gambo pengantin nih???tuh..ada kat belakang tuh.kecik je terselit..hehe..yang kat depan tuh tengah layan feeling..ohoho..layan kan je la weh...sadis la tuh konon!!!

-sesi bersalam2an..yang pakai tudung putih tuh tok aku.mak kepada umi..memerhati penuh senyuman syimpul..


-jeng jeng..perkenalkan kakak iparku!!sesi menyarung cincin aka pembatalan air sembahyang..2-2 menang cincin..


-abang aku pulok disarungkan cincin oleh bininya..(pesal la cik kak tudung biru tuh asek terselit?eh,itu kan kakak kepada kakak ipar aku.!kire kakak aku jugek la)

-takde sape nak ajar abang aku cara mencium dahi bini secara bermoral.sekali die bedal pekup pipi 2-2 belah..hahaha.cincai je la.janji halalan thoyyibah..

-ini munawwar dan nasiha.2-2 adik beradik aku...dunia akhirat....(^-^)
__________________________________


-weh,ni pehal over nih???hokeh hokeh..dah dah..takyah nak over2 sangat eh!!!