...hari ni kiut...

ada dua peristiwa comel yang berlaku pada aku kat umah tok tadi.

--->jam 1.30 tengah hari (pegi umah tok sebab tok kol suruh amik gulai ikan..sodap!!)
sampai je umah,tok dan wan sedang mengopek buah durian.berlaku perbualan yang comel antara aku dan wan.

aku: mane dapat durian ni tok?
wan: durian belakang umah ler.wan pi petik atas pokok
tok: aah.durian pokok kite la
aku: wah,cakap dulu takde buah lagi.ajaib ni tibe2 dah ade buah
tok: ish,ni durian pomen bagi la
aku: patut la(dalam ati sambil tersengih2 malu)

---> jam 6.30 petang (pegi umah tok lagi cari tempat bergosip petang2)

wan: ang nak makan dodol amik atas meja tuh
aku: wan bile kat mane nih?
tok: beli kat pekan kamis tadi pagi
wan: tok ang yang kacau dodol tu tadi
aku: lor,pasai pa pi kacau lagi sekali.cair ke dodol tu tok??
tok: (memandang aku tanpa kelip mata)

kesimpulannya: wan selalu kenakan aku tanpa disedari.boley plak beliau buat muka selamba je..tup tup bile dah sedar aku dikenabebkan,aku jadi malu giler..aku ni lurus bendul agaknya.senang je pecaya ape orang cakap.huhuhu..