...status aku???...


aku mula terpikir2 ape yang aku nak cakap bile org bertanya aku dah abes blaja ke belum...wajar ke aku cakap dgn berbesar hati bhawa aku sebenarnya dah HAMPIR BERJAYA menempuhi 4 tahun belajar undang2 yang asik berubah2 tuh.INSYAALLAH..nanti orang akan tanya nape plak HAMPIR BERJAYA...'ye la makcik,keputusan periksa akhir saya tak kuaq lagi.tak berani la cek nak cakap dah habes ngaji.kot2 la jadi ape2 satgi,nauzubillah'...

tapi setakat nih bile org tanya 'lani dok buat apa?'...aku pon akan cakap 'saya dah habes ngaji'....lalu dibalas oleh org tersebut:'owh,tengah cari kerja lani?'....lantas aku akan menjawab,'belom lagi la..saye nak sambong lagi'..ditanya lagi oleh org itu,'sambung master ke?'...aku pon jawab,'TAK LA,SAYA NAK AMIK DOUBLE DEGREE'....


tak kisah la ape yg org nk tanya,janji aku tau ape yang aku buat...aku yakin bila Allah dah takdirkan sesuatu utk aku,itulah yang terbaik utk aku..aku semat dlm hati --->aku merancang,mereka merancang,dan Allah adalah sebaik2 perancang......