...membina masjid redha...

start arini cuti sekolah.walaupun aku dah lame cuti dari bersekolah tapi aku nak sambut jugak cuti sekolah ni..hehehe...maklum la time cuti sekolah ni je la aku boleh jumpe "kawan2"..kalo tak aku bekawan dgn diri sendiri la..takpun ikan di kolam atau peti tv yg boleh berkata2 apabila di on..
cuti sekolah ni jugak kitorang dapat jemputan kawen dari sape2 ntah..






-kad yg terpilih untuk dijaja-











-kad kawen dari lecturer remi-
Alin & Sofian











-kad kawen dari ustaz mane tah-
Nadzman & Ekin






-puisi yg aku rase best la-

"perkahwinan ataupun pernikahan menyingkap tabir isteri yang kamu nikahi.tidaklah semulia Khadijah,tidak setakwa Aisyah,mahupun setabah Fatimah.Justeru isteri hanyalah wanita akhir zaman yang punyai cita2 untuk menjadi wanita SOLEHAH.perkahwinan ataupun pernikahan mengajar kita perlunya TAqwa untuk belajar sabar dan redha.kerana memiliki isteri sehebat manapun,justeru kamu akan terbentuk dari alpa.kamu bukanlah Rasulullah SAW pun bukanlah Saidina Ali Karamallahuwajha.cuma suami akhir zaman yang berusaha menjadi SOLEH.."

<==>jadi kepada sape2 yang sudah berkahwin,akan kawin,berniat nak kawen,sedang berkawen,nak kawen lagi dan segala yang bersangkut paut dengan kawen selamat menyempurnakan separuh dari agama..separuh lagi kamu hendaklah bertakwa!!!

<==>gamba yang diambil tidak memuaskan nafsu aka hati kerana guna kamera yg cikai je plus aku tengah mengasah bakat nk jadi photographer hebat..kira ok la tuh!!

***************
"janganlah kamu membunuh anak2 kerana takutkan kemiskinan.sesungguhnya Kami yang memberikan rezeki kepada kamu"-maksud firman Allah-