dalam banyak2 ari....???

tadi dah selamat present eap..topic human trafficking..punya la lame nak tunggu turn.time org nak volunteer la madam tak terima plak...madam nak jugak panggil name..huhu..tapi akhirnya setelah seminggu aku dah selesai dengan bebanan yang agak berat..alhamdulillah..smooth je presentation tadi..org pun tak tanya..madam ckp very clear my presentation..ok la tu..nanti senang aku nak jadi lawyer...ape kena mengena tah...
pas je present tu, ade plak 2nd test company..yang best giler tu, sir bagi dah soklan yang akan kuar..just read through and rewrite je dlm paper test..memang best la...kalo dapat mark skit, memang takdir Allah la..camtu la sir ckp..heheh...
minggu ni sume org balik umah..aku pun..tak sabo rasenya jumpe parents yang dirindui sepanjang bulan pose ni...tak penah lagi bukak pose sesame..ngan siblings pun blom..sadis aku...nanti balik ni kena sediakan stamina yg secukpnya. maklum la...rumah dikelilingi kumbang dan hanya aku sekuntum bunga yang sempat survive di tengah2 nya...huahauahu...ape je...so aku la kena menghias taman larangan tu..
babai...