wish u all dbest




selama 2 hari yg lalu aku gi sintok..ade konvo abg sulong..first time dlm adikberadik aku yang dpt degree..mklumla die kan anak sulong..takkan aku yg dpt skrol dulu..hehehe....kitorang dok kat umah tradisi..agak cantik dan simple je umah tu..
abang aku ni die selalu ckp die org yg agak kurang beruntung dlm family..reason:sebab die kureng skit dlm study..tapi bagi aku die sangat hebat dan aku sayang giler kat die..adik2 aku pun same camtu..dolu die penah give up nak berenti study and keje je...umi sangat sedih dan tak bersetuju dgn tindakan tu...aku apatah lagi...mase tu memang agak kencang la keadaan..tapi dengan izin Allah dan berkat doa umi,lembut skit ati abang nak go on study...sampai la ari tu,abg berjaya dapat ijazah..soalan cepu emas umi kat abg"rasa lame ke sat je blaja ni?"..jwpn abang,"hehehe..sat je"..alhamdulillah aku sangat bangga ngan abang...
sekarang ni beliau dah pun keje..die dapat offer sambung master tapi die tolak dulu..katenya nak keje dulu..mmmm...one more thing die penah cakap nak kawen dulu pastu baru nak blaja balik.die ckp nanti senang la nak balik umah ade teman kat sisi mase bawak kete..takde la bosan..camtu plak...time konvo aritu abang bawak someone special jumpe umi n abah...mmmm..guess who???awek kelate tu...insyaallah his future wife..my future sis-in law..
ape ape pun,congrats tu abang...u r my hero...